sobota, 28 grudnia 2013

Witajcie na 4moviestars.pl



Cześć, kochani, tu Arli.


Jak zdążyliście już na pewno zauważyć, blog 4moviestars jest znowu otwarty.
Poprzednie zamknięcie go było spowodowane tym, że po pierwsze - nie wchodziłam na MovieStarPlanet, więc nie mogłam być na bieżąco, żeby pisać posty, a po drugie - po prostu najzwyczajniej w świecie nie miałam na to czasu, bo chodzę do liceum i czasami jest straasznie dużo nauki. Ale rozumiecie, jak jest się w jakiejś szkole od kilku miesięcy to nie do końca wiadomo czego się spodziewać i tak dalej. Teraz już się do tej szkoły przyzwyczaiłam, więc jest o wiele łatwiej. Bloga prowadzić będę sama lub znajdę do współpracy jedną lub dwie osoby. Jeszcze nie zdecydowałam, które rozwiązanie będzie lepsze.

Co u mnie? Na pewno zamierzam wrócić na MovieStarPlanet w ciągu najbliższych kilku dni, ale nie wiem, czy będę jeszcze robiła filmy jak dawniej, bo to już wymaga bardzo dużej ilości czasu, a po za tym, nie wiem, czy w ogóle jest sens - nie jest już tak jak dawniej, ludzie mają teraz inne upodobania i moje filmy są gdzieś w tyle, są nieważne. Ale postanowiłam, że zacznę pisać na blogu i robić dla was różnego rodzaju konkursy i tym podobne rzeczy. Mam nadzieję, że taki pomysł wam się podoba. Co do moich filmów - jeśli chcielibyście jeszcze jakieś nowe obejrzeć, to oczywiście nie jest tak, że się uparłam i żadnego już nie zrobię. Napiszcie mi wiadomość, zobaczę ile was jest i jeśli się okaże, że ktoś polubił moje filmy, to na pewno zrealizuję jakiś pomysł na film... bo nie ukrywam, zawsze mam ich wiele. W kolejnym poście odpowiem na kilka waszych pytań, które wybiorę, więc - śmiało pytajcie w komentarzach. 

Pozdrawiam, Julia.

53 komentarze:

Unknown pisze...

fejm...bejbe fejm♥

Unknown pisze...

A ja chce być autorkom kc Arli <3/coch

Hanka pisze...

Najgorszy blog ever.

Unknown pisze...

Tu Maja25239 ;P Cieszę się, ze wracasz. :) A co z Kellow? :(

Ray pisze...

Kiedy masz okres? <3<3 XDDDDDDDDDDDDDD

KtosCos1238 pisze...

To jesteś w końcu chłopakiem, czy dziewczyną ? :))

Unknown pisze...

Arli, jak dobrze, że wróciłaś!

Unknown pisze...

Kochana to ja emo vip $$$ wiem że mam 7 lvl ale bardzo chcę cię mnieć w znajomych

Anonimowy pisze...

Mogłabyś pisać większą czcionką posty ? Jak coś przepraszam...

LiLy pisze...

Strasznie mała czcionka, trzeba się wysilać, żeby przeczytać... Mogłabyś pisać większą czcionką? Wiem jak to jest być nową w szkole... Twoje filmy są boskie!

LiLy pisze...

Ale chciałabym być współautorką tego bloga...

ninana8900 pisze...

Co takiego zrobiłaś że UkradnijDlaMnieNiebo tak do ciebie się przyczepiła,w sensie że pisała o tobie że jesteś chłopakiem?

Unknown pisze...

Czemu się nie przyznasz , że hackujesz konta? - Rock i Metal♥

UkradnijDlaMnieNiebo pisze...

Pozdrawiam "Julia" kurwa Seba mógłbyś się przyznać a nie ciągnąć to dalej ;)

Unknown pisze...

Czemu na tym blogu nie będą z Tobą pisać np. Kellow, tak jak to było wcześniej. Czy pokłóciłaś się z Kellow ?

Unknown pisze...

Plis, trochę większa czcionka. OK? :)

Arli pisze...

@Julia MSP / paula235

Czcionka została powiększona. Sama już wcześniej się zastanawiałam, czy większa nie wyglądałaby lepiej. Mam nadzieję, że teraz dobrze to wygląda. Pozdrawiam i dziękuję za radę.

Kornelia Msp pisze...

Tak rób filmy kocham je oglądać nie mogłabym życ serio bym jezu :o bym zawału dostała! Bo normalnie kocham te twoje filmy zawsze je oglądam normalnie kocham :) Prosze rób dalej filmy ;) Papa:)

redderon pisze...

Oby ci się powodziło.

Anonimowy pisze...

Jesteś chłopakiem czy dziewczyną? I czy pokłóciłyście się z Kellow/Demetriią? Pozdrawiam Diva0404

Crystalinne pisze...

Dobrze że wróciłaś. ♥ Rób filmy, są świetne. Pytanie : Myślisz, że następny rok będzie lepszy w realu i na msp? :) Pozdrawiam, crystalinne.

Anonimowy pisze...

LOWLY

UkradnijDlaMnieNiebo się nie przyczepiła tylko mówi prawdę. :D

ninana8900 pisze...

Al Kaa
A skąd ty możesz o tym wiedzieć?? ^^

Break Free Awataria pisze...

Jesteś chłopakiem czy dziewczyną? Czy pokłóciłaś się z Kellow? Czemu nie prowadzisz już z nią tego bloga?

Karola pisze...

Chcialabym pisac z tb. Bloga ... ale cóż napewno nie przyjmiesz takiej ciapy co ja!

Unknown pisze...

Przyjmiesz do znaj,. ? mój nick lagoona blue330

Unknown pisze...

Ciekawe jak to jest prowadzić takiego bloga. Chciałabym spróbować. Ale o czym pisać? Co robić? Dla mnie w prowadzeniu bloga przeszkodą nie jest czas, lecz brak pomysłów. Pozdrawiam. /Berzetka

Wiktroia �� pisze...

Hej , chciałabym prowadzić bloga z tobą , prowadzę swojego własnego. Mam dużo pomysłów... Pozdrowionka :* / Kallixd

♫♪♥ Unicorn ♥♪♫ pisze...

Hej :). Chciałabym prowadzić z tobą bloga, mam dużo pomysłów i doświadczenie. Jak to zobaczysz to daj znać. Mój nick to Selena Gomez 4Ever!! :) Pozdro, Julka.

Dddddexter pisze...

Też w sumie mogę prowadzić bloga xd nick: _Oskiii_

Unknown pisze...

Mogę prowadzić z tobą bloga? Mam dużo pomysłów i myślę, że nadawałabym się idealnie. A jeżeli to nie problem, przyjmiesz do znay? Nick ; Czarna Zuellas / pozdro Zue ;3

Anonimowy pisze...

Chcę prowadzić z tb bloga c:

Clove ♥ pisze...

Mogę prowadzić z tb bloga? :D Blog który prowadzę to teczowo-kolorowe-msp.blogspot.com więc zerknij jak podobają Ci się tam moje posty :D Mój nick na MSP to lola<3lola ^^

Milki Shake ♥ pisze...

Zapraszam cię na bloga 2MovieStarPL.blogspot.com

Julaa ;3 pisze...

Hejoo, chciałabym prowadzić z tobą bloga znam się na prowadzeniu bloga i ogarniam blogeer...:)

A. C. Sisley pisze...

Czekam na twoje filmy ;) Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku :*
Kicia xxxd

Karola pisze...

Moge pisac z tb. Blog? :)

Justynka ♥ pisze...

Zamiast żebrać prowadzenie bloga z Arli, załóżcie własnego ;). Po za tym nie łudźcie się, że Arli was wybierze ;).

Unknown pisze...

Hejka, pytanko: Czy weszłabyś na mojego bloga ? Zerknij, odwiedź, a nóż widelec się Tobie spodoba ;) Jeśli chodzi o Twojego bloga czcionka jest okej, da się normalnie czytać, przynajmniej jak ktoś się nie doczytuje, to wie że musi okularki sobie kupić ;) Pisz bloga sama, ja na moim też nigdy nie będę miała współprowadzących bo własne pomysły są najlepsze :) Ja już mam około 110 postów, a mam jeszcze parę pomysłów i nie mogę się doczekać, żeby tylko podzielić się nimi z moimi czytelnikami. Przejrzyj sobie archiwum, a może zainteresuje Cię jakiś tytuł ;) Nie piszę o jakiś tam bzdurkach bo nie mam pomysłu na post, i sama jestem z tego dumna. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy wygląd bloga zmieni się kiedykolwiek na taki bardziej kolorowy/barwny ? Ten jest okej, ale milej dla oka jest, gdy tło jest bardziej żywe, kolorowe :) Na końcu zapraszam na wspomnianego bloga : wika-frugoo-msp.blogspot.com :

Pozdrawiam, Wiktoria

Arli pisze...

Kochani, ja współprowadzących wybiorę sama z osób, które już znam, więc nie pytajcie już o to. Ale inne pytania chętnie zobaczę - będzie łatwiej wybrać te 10 na które odpowiem, bo jak narazie prawie każdy pyta o to samo.

kotki pisze...

Świetne filmy robisz i nie przestawaj.. idziesz w dobrym kierunku..!
emy-emmy.blogspot.com

*-* pisze...

Skąd bierzesz pomysły na filmy? ;3

Unknown pisze...

Super że wracasz :) ~Koneq miśkaxxd

Xoo Kicia ooX pisze...

Fajnie ze wróciłaś ! Moja nazwa Xoo Kicia ooX. Pozdrawiam.

KoLoRoWaa32 pisze...

fajnie że wróciłaś zgłosiłam się do konkursu :) mój nick KoLoRoWaa32

KoLoRoWaa32 pisze...

arli jesteś cudowna <3 jak autorytet :) - KoLoRoWaa32

KoLoRoWaa32 pisze...

codziennie sprawdzam twojego bloga! ;) KoLoRoWaa32

Unknown pisze...

Pytanie : Dlaczego się połkóćiłyście?~miśkaxxd

Anka pisze...

;c

Unknown pisze...

Zapraszam na stronę http://unikaty-moviestarplanet.blogspot.com/ ! Dzięki mnie (Moderator030) przywrócimy wspomnienia dawnego i wielbianego przez Was Movie Star Planet :)

Unknown pisze...

Osoba w top na Msp ma na imie tak jak ja *____* ( bezcenne ) - na msp nazywam sie LoliPopi121

Unknown pisze...

Zapraszam na mojego bloga ^^ http://moviestarplanet-tiller45.blogspot.com/

Unknown pisze...

Czesc, z tej strony TheFlorence. Chcialam Ci tylko powiedziec co do tych filmów......nie słucha ty, którzy cie krytykuja z tego powodu! Ty filmow nie robisz dla nic, tylko dla nas. Zawsze masz w swoich filmach cos pouczajacego i to wlasnie jest super. Ja osobiscie juz wiem co to znaczy ''krytyka filmowa" ale powiem Ci, że od kąd zaczełam to poprostu olewac to wszystko wróciło do normy, dlatego Tobie tez tego życze. Myślę, ze to przeczytasz. TheFlorence :)

Obserwatorzy

Administratorka

Wyświetleń strony: