środa, 1 stycznia 2014

Pytania + odpowiedzi.

Moviestars, życzę wam szczęśliwego, udanego i wspaniałego nowego roku! 

A tutaj wybrane pytania i moje odpowiedzi na nie. Już wkrótce wspaniały konkurs specjalnie dla was - zapraszam więc do częstego odwiedzania bloga. Pozdrawiam!


1. Czemu na tym blogu nie będą z Tobą pisać np. Kellow, tak jak to było wcześniej. Czy pokłóciłaś się z Kellow?

Ponieważ chciałabym pisać go sama, a nie słuchać potem komentarzy typu 
" Wszystkie posty pisze Alka, a Ty nic nie robisz " Serio, słuchanie czegoś takiego podczas, gdy blog powstał z mojego pomysłu i moich starań, raczej nie jest miłe. Tak, pokłóciłyśmy się, ale już jest dobrze.

2. Czy wygląd bloga zmieni się kiedykolwiek na taki bardziej kolorowy/barwny?

Tak. W najbliższym czasie planuję stworzyć dla tego bloga całkiem inny, lepszy i bardziej przemyślany styl. Nie wiem jeszcze jakie będą to kolory, ale tak, będzie bardziej barwny niż teraz.

3. Skąd bierzesz pomysły na filmy?

Nic prostszego - myślę aż wymyślę. Potem piszę scenariusz - dialogi, wskazówki kto będzie jak ubrany, jaką dodam animkę itd. Na końcu tworzę film i publikuję.


4. Mogę prowadzić z Tobą bloga?

To pytanie padło w komentarzach bardzo wiele razy, ale szczerze - nie wiem czy będę prowadziła bloga z kimś, a jeżeli już, to na pewno będzie to osoba, którą znam i do której mam pełne zaufanie.

5. Jesteś chłopakiem czy dziewczyną? I czy pokłóciłyście się z Kellow/Demetriią? 

Pisałam już coś na ten temat. Jestem dziewczyną. Czy to jak piszę, jak się ubieram, jakie mam filmy jest choć w minimalnym stopniu chłopięce? No, wątpię; wy pewnie też. Czy się pokłóciłyśmy? Szczerze - tak. Ale teraz jesteśmy już w normalnych, bliskich relacjach jak dawniej, dalej się przyjaźnimy i mam nadzieję, że nic ani nikt tego nie zmieni.

31 komentarze:

dsfdfsf pisze...

skoro teraz ty sama będziesz prowadzić bloga... to zmień adres! bo ty nie jesteś 4 osobami... ten blog teraz powinien
nazywać się: "1moviestar"

Crystalinne pisze...

Często będę wpadać :*

Unknown pisze...

Też będę wpadać. ;* Mój login to matimita0. Tyle, że jestem zbanowana :(

Unknown pisze...

O moje pytanko 2. :) Dzięki za odpowiedź, blog będzie coraz ładniejszy i bardzo dobrze, dobrze też ze myślisz nad prowadzeniem go sama, wszyscy kochają SAMĄ Arli i jej SUPER bloga :) zapraszam do mnie ;) wika-frugoo-msp.blogspot.com

Pozdrawiam, Wiktoria

Ola ;3 pisze...

Proszę O Zajżenie Na Mego Bloga : blogwariatkaa.blogspot.com Zapraszam ! :** / czarna lala987

Unknown pisze...

Ja mam pytanie. Trochę głupie ale na zdjęciu u góry jest pierwsza ALAKINGA, potem chyba Kellow a potem ty. A czwarta osoba to kto? Nie orientuje się zbytnio w tych sprawach. Liczę na szybką odp. :) Zapraszam na mojego bloga : 2moviestars-i-msp.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Fajny blog<3

Arli pisze...

@Samantha Thecool
- Nazwa 4moviestars.pl nie oznacza czterech moviestars, a raczej "dla moviestars". Widać to też po adresie bloga na blospocie, który jest następujący: "http://formoviestars.blogspot.com" - a nie "http://fourmoviestars.blogspot.com". Mam nadzieję, że rozwiałam wątpliwości i wyjaśniłam.

@Matylda Mati Adamczuk
- Na "zdjęciu" (nagłówku) pierwsza jest Kellow, druga emo_kotek, trzecia ALAKINGA, następnie ja (Arli). Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Arli. ♥

*-* pisze...

Weźcie w komach nie reklamujcie swoich blogów (: .

Panna Anna pisze...

Hej mam nick na msp PRZYRODA i wiele osób mi pisze ,, ty jesteś Arli ''
Bo jakaś dziewczyna ma nick PRZYRODA to 2 konto Arli weś arli pomóż bo niewyrabiam z tymi wiadomościami i zapraszaniem do znaj :'(

Milki Shake ♥ pisze...

Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to brata czy siostrę ? Zapraszam na mojego bloga 2MovieStarPl.blogspot.com

Unknown pisze...

Już nie mogę się doczekać konkursu! Fajny post :)
Zapraszam do mojej grupy na nk.pl :
http://nk.pl/#grupy/794790

Unknown pisze...

Zgadzamsię. Jeśli byłabyś chłopakiem, to cały czas byś popełniała gafę pisząc: I gdy bYłem... Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Dzięki za odpowiedź ;) Ale jeszcze jedno pytanko. Czemu nie jesteście już z ALAKINGĄ w "związku" na msp?

Unknown pisze...

Czemu nie jesteście już przyjaciółkami z ALAKINGĄ, Kellow i emo_kotkiem?

Adzix Zią pisze...

Jestem ciekawa tego konkursu c:
Ps.Zapraszam na mojego bloga chomik-i-msp.blogspot.com

Unknown pisze...

HAPPY NEW YEAR ! :) ~koneq

Unknown pisze...

miśkaxxd

Unknown pisze...

karolina1234109876

Unknown pisze...

konik mustang

Unknown pisze...

Wkużają mnie dzieci z 3 lvl które biegają po wszystkich chat i mówią że Arli to chłopak, jak to zobaczyłam to sobie pomyślałam YYYY LOL! jak ona niby jest chlopakiem to dlaczego jest na MSP dziewczyną O_o

Dominika pisze...

Niektórzy z was twierdzą, że adres "4moviestars.pl" oznacza 4 moviestars . ( 4 graczy xD ) ~ Dominia78901

Leexy♥ pisze...

Mój kolega gra jako dziewczyna na msp^^

Anonimowy pisze...

To dobrze, że się pogodziłyście ;)

Nielegalne pisze...

Dzięki za info :D

Anonimowy pisze...

Fajne

Anonimowy pisze...

ok

Unknown pisze...

Idiotyczne pytania CI zadawali, taka szansa zmarnowana ;// ;> /Berzetka

Movie girl2004 _ MSP pisze...

Wez ogar, to niechodzi o 4 moviestars tylko o 4 ever movie star -,-

Unknown pisze...

Gdyby była tym chłopakiem inaczej by się zachowywała,pisała oraz ubierała na msp
Sara-piękna wampirzyca chchch

Unknown pisze...

Rozumiem twoją decyzję. Dobrze zrobiłaś.

Obserwatorzy

Administratorka

Wyświetleń strony: