niedziela, 12 stycznia 2014

Konkurs: Wygraj 27 level + 650,000 starcoins / role w filmach! ♥

Witajcie!


Wróciłam na MovieStarPlanet, zrobiłam nowy film... teraz przyszedł również czas na nowy konkurs.
Chciałam go zrobić już dawno, ale nie miałam czasu, więc jest teraz. Na pewno nie jeden z was chciał mieć większy level i więcej starcoins, ale nie każdemu się to udało. Dzisiejszy konkurs będzie dla was... chcę komuś podarować 27 level i 650,000 starcoins. Jak to? Już tłumaczę.
Oprócz Arli, często robiłam z samej nudy nowe konta i tworzyłam tam filmy, żeby było troche ciekawiej, żebym nie popadła w rutynę. W listopadzie założyłam konto z nickiem Unforgettable (z ang. niezapomniany/a). Grałam na tym koncie około tydzień, stworzyłam jeden pięcioczęściowy film pod tytułem "Operacja plastyczna", który umożliwił mi osiągnięcie 27 poziomu i zgromadzenia pewnej ilości starcoins. Nie potrzebuję już tego konta, bo i tak nie mam czasu grać i na nim, i na Arli, więc chcę komuś z was je oddać jako nagrodę w tym konkursie.

Na czym będzie polegał konkurs? Otóż...
Po moim odejściu i wielu przerwach w grze, teraz dużo osób nawet nie wie, że już wróciłam, więc większość z nich nie wpada już oglądać moich filmów czy odwiedzać bloga. Konkurs więc dotyczył będzie moich filmów, jakże i właśnie 4moviestars.pl


Myślę, że reguły są dość proste...:

Obejrzyj mój nowy film pt. "Mordercza dziewczyna z ulicy"  i koniecznie zostaw komentarz.
• Gdy będą kolejne części, również obejrzyj i skomentuj.
• Jak najczęściej odwiedzaj bloga 4moviestars.pl i udzielaj się na chacie. Upewnij się, że Twoja nazwa na chacie jest taka sama jak na MovieStarPlanet.
• Zostawiaj love it i komentarze na moich lookach.
• *Skomentuj ten właśnie post. Wpisz swój nick na MovieStarPlanet i napisz, że bierzesz udział.

Co to da? Już mówię.

- Jeśli zobaczę, że Twój nick często pojawia się na blogu, w komentarzach do moich looków i filmów, zapiszę go na moją listę. Pod koniec konkursu, z tej właśnie listy wylosuję jedną osobę, która wygra Unforgettable, na której jest 650,000 starcoins i 27 level
Dodatkowo, stale będę losowała osoby, które dodam do filmu! Co to oznacza? Oglądacie moje filmy zawsze jak dodam i komentujecie, a potem macie szansę w nich grać. Obejrzenia dają level osobom, które wybrałam, a osoby te będę wybierała cały czas! A więc spróbuj już teraz, może Ci się poszczęści. 

Na koniec, trochę skrinów z konta Unforgettable:

Starcoins:

Profil:



% do następnego levela:



Statystyka liczby obejrzeń na filmy:




ZAPRASZAM.



269 komentarze:

«Najstarsze   ‹Starsze   1 – 200 z 269   Nowsze›   Najnowsze»
Unknown pisze...

Maja25239 biorę udział :D

Unknown pisze...

NNPT Biorę Udział

Unknown pisze...

"Pani Laseczka VIP" . Biorę udział :)

Unknown pisze...

Violett PL biorę udział ;)

Unknown pisze...

Biorę udział Kocica3110

Unknown pisze...

''Mela1324'' biorę udział !

Unknown pisze...

Izunia0012 Biorę Udział

Amka Klamka pisze...

,, TropiQ " -biore udział

Unknown pisze...

Zdzichowa ''biore udział !''

Unknown pisze...

jagoda451
BIORE UDZIAŁ!

mari pisze...

$avalon$ biorę udział ♥ i życzę wszystkim użytkownikom bloga udanego weekendu <333

Unknown pisze...

hermiona 15! i biorę udział

A. C. Sisley pisze...

Kicia xxxd
biorę udział ;)

Unknown pisze...

Rock i Metal Biorę udział :)

badmarysia pisze...

Biorę udział nazywam się badmarysia

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

VanessaStar2000 biorę udział <3

kawaiiprettylittlemuffin pisze...

Olenka111122 biorę udział. ♥

Unknown pisze...

Biorę udział :) LonneyL

Unknown pisze...

Kathey, biorę udział. :3

Unknown pisze...

No cóż, spróbować można :) Nick: KamilaILY Nazwa na blogu: ♥кaмιℓaILY♥Beauty♥ Pozdrawiam ;***

Diiihly pisze...

Irla szalejesz, 650 tyś XDD ;* Biorę udział <333 / Diiihly

Unknown pisze...

biorę udział:)mój login na msp to amanda<3!
licze na wygraną:))

Anonimowy pisze...

Biorę udział! Nick na msp to Baivea ^,^

Unknown pisze...

Biorę udział :3 Mój nick na MSP ,to : legginsowa

Nessie pisze...

Biorę udział. Nick na MSP to 25maria, na chacie jestem jako vickus

Unknown pisze...

Wezmę udział. Mój nick - !pink!! :)

Adzia. pisze...

Biorę udział *^* Nick : Fiszka <3

basia20 pisze...

basia20 - biore udział :)

Anonimowy pisze...

Biorę udział :D nick : Tina414

Unknown pisze...

Zeoneli

Unknown pisze...

LilianneQ Zapamiętaj mnie sobie *.*

Nattie pisze...

Michelle 2001 biorę udział ♥

Karola pisze...

niunka360 <3 marze o tym końcie <3 prawdziwym szczęsciażem będzie ten , kto to konto wygra <3

Ola :3 pisze...

Alicja Sawer ;3 and biorę udział ;)

Unknown pisze...

Wiesz zawsze chciałam takie konto ale i tak nie wygram ;) Jestem tego pewna na 100 % bo przecież marzenia się nigdy nie spełniają no ale biorę udział.Nick : ELEONORA 1234ZMROK

Hania Jj pisze...

Wow, wow, wow ❤❤❤ Jak super!!! Oczywiście, że biorę udział ;*

Hania Jj pisze...

Aham... I na msp jestem MelodyPL :)

Unknown pisze...

Biorę udział . Nick : EmoPolka Level :12

patiandweroniczka@gmail.com pisze...

Biorę udział, na msp jestem SuperLaska1083. ^.^

amanda1212 pisze...

Biorę udział :) amanda1212

Ricca pisze...

Biorę udział! Ricca105

Unknown pisze...

Biorę udział. Jestem Mar18, no wiesz - Twoja znaj :)

♣sarcastic_senpai♠ pisze...

Ja także biorę udział. Mój nick to Alixia <3

Unknown pisze...

Biorę udział . :3 Mój nick : Spareen . ;3

Unknown pisze...

Biorę udział . : 3 Mój nick : niki123ola

Anonimowy pisze...

Biorę udział. Mój nick : nati jeden

Unknown pisze...

Ciekawy i orginalny pomysł.~Może to być ciekawe więc wezme udział w konkursie ! ♥

Unknown pisze...

mój nick miśkaxxd

Unknown pisze...

biorę xd mój nick dreke 88 :D

Unknown pisze...

Biorę udział w konkursie, mój nick ninjakoni14. Pozdrawiam i mam nadzieję że to i ja wygram :)

Unknown pisze...

Świetny pomysł, biorę udział ;** Mój nick: Julkaa567

kinga5000201 pisze...

Ja biorę udział :) Mój nick - kinga5000201

Unknown pisze...

Biorę udział! Mój nick na msp: Nataliaa =) (ps. Razem z minką!)
Lvl mam 6, więc i konto z 19 albo jak, i rola w filmie mi się bardzo przyda xD jutro postaram się zrobić wszystko co w mojej mocy, aby znaleźć się na twojej liście! ;3 Pozdrawiam ;*

Unknown pisze...

amanda<3! tutaj amanda3!
Arli,nwm co się dzieje z chatem bo nie moge pisać a bardzo chce wziąć udział w konku....

Unknown pisze...

biore udzial:)ola30309

Unknown pisze...

Biore udział. Colouroffa x3

Unknown pisze...

Biorę udział | ruda656

Crystalinne pisze...

Biorę udział. :) Avarey

Unknown pisze...

Biorę udział :) Amcia05

Unknown pisze...

Biorę udział. :) Verra xxx

Unknown pisze...

biorę udział ja jestem babsi_3

Dominika pisze...

Biorę udział jestem dominia78901

Unknown pisze...

Biorę udział. Na msp jestem zuzia50055

Natala_452 pisze...

biorę udział. Na msp nazywam się nbanowicz

Unknown pisze...

biorę udział.Na msp jestem Messi550

Unknown pisze...

Biorę udział.
Karmelciaa < 3

Unknown pisze...

Biore udział na msp jestem wiki123u

Unknown pisze...

Biore udział. Nick na MSP: 7kot7

Unknown pisze...

Biorę udział !!

Unknown pisze...

BIORE UDZIAŁ MARCIA1771

Unknown pisze...

MARCIA1771
MARCIA1771
MARCIA1771
MARCIA1771
MARCIA1771

Unknown pisze...

Biore udział :3 Mój nick na MSP <3 Nazia <3

Unknown pisze...

zgałaszam sie karolina1234109876

Unknown pisze...

Skylar1000 zgłaszam się C;

Unknown pisze...

Biorę udział :$ Ja się udzielam na czacie i dlatego mam moda kicia wszytskie "formalności" załatwione a na koncie robiłabym filmy po 13 tys wejść jak na Niebo haha.KC za konek/cochanella

Niebieskie niebo pisze...

Biorę udział / ♥Lizak♥

Julaa ;3 pisze...

Biorę udział / julcia999000 ♥

Julia pisze...

Biorę udział :-* nick na msp : lolusia <333

Nastolatka pisze...

biore udział lula8585

Unknown pisze...

biorę udział kociak2332

Unknown pisze...

Super pomysł! Trudno będzie wybrać... Na Msp jestem Agata058

Unknown pisze...

Jestem matimita10 ;) Biorę udział bo straciłam konto z 17 lvl :c

Unknown pisze...

Biorę udział :). Jestem Iretchine na MSP :). Będę się podpisywała pod każdym komentarzem, żebyś wiedziała, że to ja

Unknown pisze...

biore udział C:

roza9786

Gabrine pisze...

Biorę udział na msp jestem Gabrine

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Biorę udział ! Nick to: I love<3 lol
Jeszcze pytanko a mianowicie kiedy kończy się ten konkurs ???

Unknown pisze...

rBunchie :3

Unknown pisze...

Michi_Camp_Rock

Unknown pisze...

Biorę udział Majka $15

Zuza007 pisze...

allex007

Unknown pisze...

knall123

Unknown pisze...

biorę udział blondixlove

Unknown pisze...

aaaa jak suuper !!!!!!!! ♥♥♥♥ biorę udział!!!!!!!! mój nick- Didek1313

alllison pisze...

Biore udzial ♥ , alllison

blingring6666 pisze...

SUPER! biorę udział mój nick blingring6666

Unknown pisze...

Biorre udział XDDUSIE samulski2

Anonimowy pisze...

Milejdi333
Biorę udział ;33

Unknown pisze...

mania101112
Biore udział! PLISS WYBIERZ MNIE!!!

Anonimowy pisze...

oCarla, biorę udział :)

Anonimowy pisze...

Sweet_Blondi_2001
Biorę udział ♥

Unknown pisze...

Biorę udział :) Mój nick Arbuzek05

Unknown pisze...

biorę udział xd32133

Unknown pisze...

Biorę udział c; Moja nazwa na msp to CytynQ

kotki pisze...

Borę udział ;) ♥.emma.♥ .. Mam cię w znaj ;)

Kinga Jutroś pisze...

Biorę udział ;) Nie mam Cię w znaj,ale spk ;) Na MSP mania811 =)

Unknown pisze...

Biorę Udział! ♥ Nick: hanamontana2222

Nati pisze...

Biorę Udział Arli ! :) Nick : Alaolaxd (mam cię w znajomych na Arli ! :) )

Unknown pisze...

robot damian Biore udzial

martyna pisze...

marty12052003
biore udział

Alex :* pisze...

alexandra st 100 a

BIORĘ UDZIAŁ :)

MrsVaniliowa00 pisze...

Biorę udział. Mój nick: MrsVaniliowa00

bambusx3 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Biorę udział <3333 Judy22

KoLoRoWaa32 pisze...

kocham cię! mój nick KoLoRoWaa32 bardzo bym chciała dostać to konto! :)

KoLoRoWaa32 pisze...

Biorę udział kochana mój nick KoLoRoWaa32

Unknown pisze...

Ja jestem (>$<)Beti(>$<) Napewno nie wygram :( Jestem Tego Pewna a jeżeli Tak to tylko Fart ....Pozdro :|

KoLoRoWaa32 pisze...

pozdrawiam i zabieram się do lovkowania :) mój nick KoLoRoWaa32

Unknown pisze...

Biorę Udział <33 Bardzo Chciałabym Wygrać to konto :)

Unideal pisze...

Unideal
biorę udział ;3

Unknown pisze...

ale ty mnie zablokowałaś na tym koncie :(

bambusx3 pisze...

bambusx3 - Biorę udział !

Anonimowy pisze...

Biorę udział.
Chociaż nie mam zbyt wielkich szans to spróbuję.
/ .Flower.

sandra1*0-blog.com pisze...

Sandra1*0 biore udział

Mayu pisze...

Behind the mask Biorę udział ;3

Unknown pisze...

kotka123541 biore udział :3

Unknown pisze...

NANA 111 biore udział!

Unknown pisze...

Biorę udział Kinga_

sliczna090 pisze...

sliczna090 biore udział :)

Unknown pisze...

Biorę udział :* Misiowata009

Petparty888882 pisze...

HEJ BIORĘ UDZIAŁ :3 NA MSP JESTEM PETPARTY888882

NieTwójInteres pisze...

Biorę udział :)) Na msp nazywam się Alexx129 :3 W sumie pewnie nie wygram ale warto próbować xD

karolina1122 pisze...

Zglaszam sie (: Karolina1122

Unknown pisze...

biore udzial jagodaaaaaaaaa

Candy100112 pisze...

Biore udział :) na msp nazywam się Candy100112

KoLoRoWaa32 pisze...

biorę udział KoLoRoWaa32

ѕłσ∂кα♥ pisze...

julcia-mulcia biore udział

иαтαℓια pisze...

Biorę udział Natś.

DorotaM. pisze...

Biorę udział :d Dodi522

paulina72 pisze...

Też biorę udział :) paulina72

Unknown pisze...

Biorę udział. _Sava_

Anonimowy pisze...

Biorę udział mój nick : korczaczka

Anonimowy pisze...

O a moja nazwa na chat to też korczaczka :)

*-* pisze...

Biorę udział. Moja nazwa na msp i chacie to : kofinka

Unknown pisze...

Moja nazwa Nacia381 c: i biorę udział!

Unknown pisze...

BIORĘ UDZIAŁ :) MÓJ LOGIN NA MSP TO oliwka123331

Unknown pisze...

BIORĘ UDZIAŁ,
DEMETRIIA
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Unknown pisze...

Biorę udział w konkursie . Mój nick na msp to Dagalis. ;)

Unknown pisze...

Biore udzial :) Moj nick : LelaMusic

Unknown pisze...

Biore udział B) Mój nick: Guga001
:D

Klaudia pisze...

na msp.pl mam na imie kla40 jak by co :) napewno sprubuje :))!!!!!

Unknown pisze...

Biorę udział Nick : ice cola. Czemu wyrzuciłaś ze znaj ;(

DorotaM. pisze...

Biorę udział wcześniej napisałam xD Dodi522 dałam love it WSZYSTKIM lookom i artbokom x.x zgaduję ,że nie wygram ale zawsze jest jakaś zabawa xD

Anonimowy pisze...

Biorę udział ;3 ~Dark Dream

yontokki pisze...

Biorę Udział :3 Nick: PannaJones

Unknown pisze...

Biorę udział c: Slodziusna <3

Unknown pisze...

Biorę Udział, Moja Nazwa Na Moviestarplanet : miss piggy1

Unknown pisze...

Ewrina2 Biore udział ;3 Fajnie że robisz taki konkurs! Mam nadzieje że zaniedługo będziesz miala 100 lvl bo robisz fajne filmy ^-^

ToJa pisze...

Biore udział , monika9471

Unknown pisze...

Biorę udział!! xD, Karina0023

Dominika pisze...

Biorę udział, życzę szczęścia wszystkim! ; ) Jestem dominia78901

Unknown pisze...

Biorę udział. Jestem olcia222475

Unknown pisze...

Oczywiste jest to że biorę udział, lecz zrobiłabym to nawet gdyby nie było konkursu ♥ Jestem JuliaD08

Niewidzialna pisze...

biorę udział nick: Zendayaaaa

Miss Hope pisze...

Biorę udział, mój nick to: !!!happy!!!

Unknown pisze...

Biorę udział mój nick WisienQa1558

smile1111 pisze...

Biorę udział Login: smile1111
Pzdrawiam♥

LiLy pisze...

Biorę udział. Mój nick na MSP: LiLy3303

Unknown pisze...

NICK: KASIULA45677 I KASIA>>3 BIORĘ UDZIAŁ

hanusia♥ pisze...

Chcę brać udział! rocki22334455 pozdrawiam :*

Ritave pisze...

Biorę udział. Nick z MSP: wikax13xdd

Unknown pisze...

MISS JASMINE biorę udział

KoLoRoWaa32 pisze...

KoLoRoWaa32 biorę udział kochana!

McDonnell pisze...

McDonnell biorę udział. <3

Na MovieStarPlanet :3 pisze...

oficialMovieStar - Biorę udział ;)

Unknown pisze...

waszka52 biorę udział

KasiaMHandMSP pisze...

Jesteś super ♥ Oglądam każde Twoje filmy, są bardzo ciekawe...:)
Na moviestarplanet jestem 18love :D

Unknown pisze...

też mam bloga ale dopiero ma 2 posty:(

One Time ♥ pisze...

Biorę udział~linka1702

Yuki ;3 pisze...

Biorę udział !
BellaLove186

Unknown pisze...

Biorę udział Ladyyy Crazyyy :) :* ^.^

Unknown pisze...

Biorę udział :) Elizabeth79

Unknown pisze...

Biore udział :D niunia7855 Dzięki Z góry :D

Unknown pisze...

Biorę udział AndreaQ :*

Unknown pisze...

Biorę udział :) PaniCiastko

Unknown pisze...

Ale mam ogl. Na Arli czy na Unforgettable ? :D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:D
:)

Odpowiedz !!! :D

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Biorę Udział. Arancjaa

Unknown pisze...

Blanish BIORĘ UDZIAŁ :*

Leexy♥ pisze...

Naprawdę niesamowity pomysł na konkurs!♥

Leexy♥ pisze...

Biorę udział (Leexy♥)

lusi 2002 pisze...

Biore udział . Mój nick to lusi 2002

3MagiczneMoviestars pisze...

Biorę udział mój nick : gwiazda2004higch

KamciaiKarolciaMSP pisze...

Biorę udział mój nick kamilana100% a i moja przyjaciółka tez mierze udział (chyba ) a nazywa się <>Alexisa<>

Sweet Wika pisze...

Biorę udział mój nick to Sweet Wika <3

Unknown pisze...

Biorę udział w konkursie ;3 Mój nick to Meybellinex3

Unknown pisze...

Ja Chce ! Mój Nick To Belbii





;33

Unknown pisze...

Biorę udział mój nick to : j hope

KarpiunaxD pisze...

Biorę udział Mój nick :ewcia143

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 269   Nowsze› Najnowsze»

Obserwatorzy

Administratorka

Wyświetleń strony: