niedziela, 26 stycznia 2014

A konkurs wygrywa...

Cześć wszystkim... po mojej długiej nieobecności, przechodzę do rzeczy...:


Otóż jak już się pewnie domyślacie, jest to notka, w której W KOŃCU ukaże się zwycięzca mojego konkursu, którym do wygrania było konto Unforgettable (27 level + 650,000 starcoins)

- Tak, dobrze się domyślacie, piszę właśnie z tym zamiarem.. by was poinformować, by w końcu zakończyć ten konkurs i już wkrótce zorganizować następny.
Przepraszam was, że tak długo, ale po pierwsze - miałam problemy rodzinne, osobiste... a w dodatku, zobaczyłam, że dlaczego mam kończyć ten konkurs już po 2 dniach jak planowałam, skoro wy dalej się zgłaszacie; pomyślałam, że dam szansę większej ilości osób.. że może to ktoś, kto później się dołączy rzuci mi się w oczy i to jego wybiorę. 
Nie chcę już niepotrzebnie wszystkiego przedłużać, a więc...

Mój konkurs wygrywa Gabrine ...
To teraz do niej należeć będzie konto Unforgettable... będzie mogła robić na nim co tylko jej się podoba, a do przeznaczenia na swoje potrzeby ma ponad 650,000 starcoins! Mam nadzieję, że przy okazji pomożecie jej, bo muszę przyznać, że zasługiwałaby na to.. niech pogra jej się jak najlepiej. A dlaczego właśnie ona? Podałam wam wszystkie kroki, które były obowiązkiem, żeby mieć prawdziwą szansę na wygraną.. a co mnie zasmuciło to to, że mało kto z osób zgłaszających się rzeczywiście się do tego dostosował.. jednak Gabrine nie należy do grona tych osób.. oglądałam komentarze do moich filmów - widzę jej nick, komentarze do looków - znowu, artbook - po raz kolejny.. w dodatku pamiętam też, że zawsze mi pomagała i pomyślałam, że właśnie komuś takiemu dam szansę. Kochana, gratuluję! 
Napisz do mnie na MovieStarPlanet, podaj mi adres Twojego e-maila, a wyślę hasło do Unforgettable, jak i login i hasło do e-maila, który przypisany jest do tego konta.

*Ale tu nie kończy się dla was szansa na łatwiejszą grę. Tak, kochani, dobrze przeczytaliście.
Wpisujcie się w komentarzach, a w kolejnej notce przedstawię listę osób, które dodam do moich filmów! Zgarniecie w ten sposób dużą liczbę fame bez wysiłku i w niedługim czasie!
W dodatku, nie ukrywam też, że wkrótce stworzę całkiem nowe konto, na którym uzbieram tym razem 1,000,000 starcoins i minimum 30 poziom. Znowu będzie to nagroda w moim konkursie. Zapraszam więc do odwiedzania bloga jak najczęściej!

A teraz   k o m e n t u j c i e.    Role w filmach czekają właśnie na was!


Arli

205 komentarze:

«Najstarsze   ‹Starsze   1 – 200 z 205   Nowsze›   Najnowsze»
sasha1044 pisze...

chciałabym być w filmie *o* xD sasha1044

Amka Klamka pisze...

ja tez sie zglaszam do tego drugiego konkursu, w ktorym mozna wystapic w twoim filmie :) Gratuluje wygranej :) Miłej gry Gabriela :) Jestem TropiQ

kotki pisze...

Chciałabym miec rolę w Twoim filmie *.* mam Cię w znajomych... ♥.emma.♥ .. Gratuluję Gabrine!

vhjhjnn pisze...

Chciałabym być w twoim filmie♥ Selena2507

Anonimowy pisze...

Chciałbym być w twoim filmię♥ Matii069

Crystalinne pisze...

Gratuluję Gabrine! <3 pozdro, crystalinne (:

Unknown pisze...

Chciałabym być w filmie :33 MalutkiProsiaczek

Unknown pisze...

chciała bym występować w twoich filmach na msp weroniczka mosio99

Unknown pisze...

Chciałabym być w twoim filmie♥ Gratuluję Gabrine

Unknown pisze...

Hej chciała bym być w filmie i gratuluje zwyciezczyni - LoliPopi121

Anonimowy pisze...

Gratuluje Gabrinie i dobry wybór Arli i ja bardzo chce byś w znaj i filmie!!

Anonimowy pisze...

aha jestem vanessa dunderstyc

Unknown pisze...

Na MSP jestem julkatabula. Bardzo chciałabym być w Twoich filmach ♥

Unknown pisze...

Na MSP jestem Maja25239
Pozdrawiam ;*

*-* pisze...

Nazywam się na msp kofinka
:3

Laniacz (Lanaq) pisze...

Jestem Lanaq. Gratulacje Gabrine! Chyba Cię kojarzę... ;)

Reki pisze...

Myślałam że to się jakoś inaczej potoczy, ale gratulacje Gabrine. ;)
A co do filmów, jeśli chcesz możesz mnie kiedyś dodać. ;d
Robisz je fajne, takwięc mój nick to All_Night.
I jeszcze raz gratki Gabri. ;3

Hania pisze...

Gratki

Avalon pisze...

Moje msp: AvalonDaly Pozdro ;*

Unknown pisze...

gratulacje.. sagira461

Unknown pisze...

gratulacje jagodaaaaaaaaa

Unknown pisze...

Fajnie by było wystąpić w twoim filmie :3 Marta Patrycja

Unknown pisze...

Gratuluję Gabrine to wielka szansa dla Ciebie & Pozdrawiam Arli jesteś ekstra i powodzenia w następnym filmie

Zuza007 pisze...

Gratuluje Gabrin!Chciałabym być w jakimś filmie allex007 to mój nick :*

Anonimowy pisze...

Gratuluję Gabrine ;). Mam nadzieję ,że będzie jej sie dobrze grało oczywiście postaram sie pomóc Mysiaax

Unknown pisze...

Bym chciała wystąpić w filmie (: Na MSP Jestem himeni1120 :]

Unknown pisze...

Gratuluję ci Gabrine !!!!!!!!!!!!!!!! I jak mogę to bym chciała być w filmie o to mój login Violetta Castilo (Martina )

Nati pisze...

Gratulacje !!! :) I jak bym mogła prosić o jakąś rolę w Twoim filmie ! :) Na moviestarplanet nazywam się Alaolaxd :)

Unknown pisze...

Gartulację!;* I ja bym chciała dostać rolę w twoim filmie,był by to dla mnie zaszczyt.

Unknown pisze...

A i na msp nazywam się ziomeczka223.

CrazyGaba pisze...

Gratuluję Gabrine wygranej :).
Gabcia*

CrazyGaba pisze...

I chciałabym być w filmie ;)
Gabcia*

Gabrine pisze...

Wow ! Wygrałam :* ^.^

Unknown pisze...

Bardzo chciałabym być w Twoim filmie.
- Kathey :)

LiLy pisze...

Chętnie wzięłabym udział w Twoim filmie ;)
Mój nick na MSP: LiLy3303

Unknown pisze...

Bardzo bym chciała wystąpić, chociaż jako postać w tyłu tpu" drrzewo "xd mój nick MSP : Zofik223

Unknown pisze...

Bardzo bym chciała wystąpić, nawet jako przechodzeń mój nick to olga123170.

Unknown pisze...

Proszę mogę dostać rolę w filmie? Mój nick to olga123170

Unknown pisze...

Proszę mogę dostać rolę w filmie? Mój nick to olga123170

Unknown pisze...

Proszę mogę dostać rolę w filmie? Mój nick to olga123170

somethingforlife pisze...

Mnie to tam na pewno nie weźmie do filmu.
Nick : For All Your

Unknown pisze...

Proszę mogę dostać rolę w filmie? Mój nick to olga123170

Unknown pisze...

Proszę mogę dostać rolę w filmie? Mój nick to olga123170

Unknown pisze...

Gratuluję zwycięzcy♥♥♥:*

Unknown pisze...

Ja bym chciała być w filmie (obojętna mi jest rola). Nick: hermiona 15!

Unknown pisze...

Super :). Gratuluję ! ;D. Mam nadzieję że będzie więcej takich konkursów dla Moviestar ;D. Nick : Iretchine

Anonimowy pisze...

Bravo Gaba :) Fajnie by było wystąpić w filmikach Arli ^.^ ♥ Ni wiedzialam, żę Aeli to taka fajna osoba :)

Unknown pisze...

Byłoby świetnie gdybym miała szanse wystąpić w filmie *o*. Nick: Mycha777 Pozdrawiam! :D

Nataliaa.♥ ^^ pisze...

Mogłabym wystąpić w Twoim filmie? :* Login: #Lolly#

A. C. Sisley pisze...

Gratuluje zwycięzcy ;)
Login: Kicia xxxd

Unknown pisze...

Gratulacje dla zwycięzcy! :))
Nick- Casiopea

Damian :PPP pisze...

Gratuluje wygranej :)
donexpl

Skrillex pisze...

Gratuluje wygranej C: Mój nick na msp - koteko11

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Pozdrawiam, Anna13me

Anonimowy pisze...

Gratuluję ;) - William66

Zuzia pisze...

Gratulacje dla Gabrine : * - Mandaryna_xD

Unknown pisze...

Gratulacje : 3

Unknown pisze...

Gratulację :3 Agacisser

Kuba pisze...

Gratulacje! Mam Cię w znaj. na Unforgettable. Mój login: @Quba

Unknown pisze...

Fajna jesteś lubię oglądać twoje filmy, ponieważ jest w nich jakaś fabuła, a role do filmu bardzo chciałbym mieć. lokuś527

иαтαℓια pisze...

Nick: Natś

Julia pisze...

NICK: NNPT

Unknown pisze...

Gratulacje! Mój nick to : Majka $15

Unknown pisze...

Zdzichowa

Unknown pisze...

Violett PL

OliwiaseQ pisze...

Arli, bardzo proszę, dodaj mnie do swojego filmu...
Gram dosyć długo, a mam dopiero 3% 7 level'u.
Nikt mi nie pomaga, a na MSP jestem Inessiaa5
Nie ukrywam, mam też inne konta, ale na nim przyda mi się szczególna pomoc.

sliczna090 pisze...

Zgłaszam się do konkursu :) Login to sliczna090

Unknown pisze...

Zgłaszam się:'( Popłacze sie :'(

darx pisze...

darx :$

zuzik pisze...

Gratuluję Gabrine :) // Zgłaszam się! Mój login to Suzan707.

ZosienkaPRO pisze...

Gratulacje!!! ^^
ZosienkaPRO

Unknown pisze...

Gratulacje Gabrine C: Mój login to Sara-piękna wampirzyca CHCHCH :)

Unknown pisze...

Gratuluje wygranej :) Zgłaszam się do filmów mój login to : LuizaLol :)

Unknown pisze...

zgłaszam się!:)mój login na msp to:oliwka123331 ,ale prosze przyjmij bo mam vipa a jak się skończy to nie będę miała miejsca!:D

Unknown pisze...

Zgłaszam się do filmów .. Mój login to : Verra xxx

Unknown pisze...

Zgłaszam się. Mój login MSP: Milusia904, no i gratulacje dla Gabrine.

mari pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
mari pisze...

Bardzo chciałabym pogratulować uczestnikom jak i wygranej :-) Szansa na szybsze wbicie leveli strasznie mnie interesuje, bo prawie każdy kto gra, wie że DZISIAJ wbicie jakiegoś levelu nie jest łatwe. Pozdrowienia dla wszystkich blogerek <333 Jeśli będę miała szanse być w filmie, za co będę bardzo wdzięczna to mój login to $AVALON$

Unknown pisze...

Ja poproszę Arli :CC Proszęę Eylon☺☻

Unknown pisze...

oliweczka0912

Unknown pisze...

sylwusialovciam

Unknown pisze...

roliwia1

Katusia ;* pisze...

Gratulacje Gabrine ! login : Katlena

Unknown pisze...

Gratulacje Gabrine !
Login : MissEwcia0985

Unknown pisze...

Haha, moja postać i rola w filmie? Dobre! Conajwyzej moge stać za ekranem, ale cóż spróbować warto. /Berzetka

Anonimowy pisze...

Super, fajnie, że wygrała mój login: Arancjaa

sabka12 pisze...

Gratulacjee :)

Unknown pisze...

Jej jak fajnie ! :D

Azja pisze...

WAMPIRZE#
Nie mam cię w znaj i chciałabym być w tw filmie :o

sabka12 pisze...

czekam na następny konkurs :) jasnaj

Unknown pisze...

pati452

cieszę się że Gabrine wygrała zasługiwała

Marcelina pisze...

$>asia<$ :)

Unknown pisze...

FruGoo.♥

badmarysia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
bambusx3 pisze...

bambusx3

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Gratuluję Zwyciężczyni! :)

Mój nick na Msp to: LonneyL

Unknown pisze...

Gratuluję! Życzę szczęścia na nowej drodze na MSP : )
TheParadiseOnMsp

Unknown pisze...

Gratulacje wygranej!
Mój nick to Masia 23 :)

Milki Shake ♥ pisze...

Gratuluje i życzę ci dalszych powodzen Arli w blogowaniu . Zgłaszam sie z wielka ochotą ~ lovendi

Minyoo pisze...

Bardzo bym chciała być w filmie tak sławnej moviestar,nazywam sie paulina.b.9

Unknown pisze...

GRATULUJE :D ! A MÓJ NICL TO : modnisia111 xd

Aleksandra 0510 pisze...

Jaaa ;D - Aleksandra 0510 . Chciałabym być w takim super filmie :*

Unknown pisze...

Gratuluję wygranej! Mój login na msp to Nelcia331 :)

Alicja Niedzielska pisze...

Gratuluję wygranej! ;) Teraz pójdę i pomogę Ci Arli w lvl - skomentuje arty, filmy, looki ;) Chciałabym być w Twoim filmie - pysialisia

Unknown pisze...

Mój nick na msp to: kremcia2
Uwielbiam twojego bloga.Myślę że jest bardzo kreatywny,a te konkursy...Wprost nie do uwierzenia :) Chętnie wystąpię w twoim filmie :3

Unideal pisze...

Gratuluję wygranej! ♥
Ja chciałabym wystąpić w twoim filmie :)
Unideal

CrazyDanio47 pisze...

Mój nick na msp to SuperModelParis, proszę o rolę. Gratuluję wygranej :3

Anonimowy pisze...

Gratki :* xd
No i mój nick to: movisterka

Unknown pisze...

Gratuluje wygranej : )
Jeżeli byłaby możliwość prosze o rolę w filmie, mój nick to Elizabeth79

Unknown pisze...

Ja chce do flmu :) (Diana108)

badmarysia pisze...

Mój nick na MSP to badmarysia

Unknown pisze...

Chętnie bym wystąpiła w twoim filmie :)
Masz bardzo fajne filmy *-* Bardzo mi się podobają :D *-*
mój login: laseczka036

Unknown pisze...

Bardzo chętnie wystąpiłabym w twoim filmie :-)
Mój nick na MSP to MovieStar151

Unknown pisze...

Bardzo lubie twoje filmy... To byłby zaszczyt w jednym z nich wstąpić na msp nazywam się MissWild

Ja pisze...

Gratuluję ;) Ale nie tylko zwyciężczyni ale także TOBIE ! Tak , zachowałaś się całkiem fair w stosunku do innych MovieStars :) Jestem naprawdę dumna z takich osób , które dotrzymują obietnicy :) To własnie takie było kiedyś MS ... A co do konkursu tu szkoda ,że go nie widziałam ... Ale w następnym wezmę chętnie udział :)

Pozdrawiam - wikaXD:-)

Unknown pisze...

Serdecznie Gratuluję zwyciężczyni ;) Myślę że podjęłaś słuszną decyzję Dobrze że są jeszcze ludzie którzy pomagają innym :) Teraz Gabrine będzie miała z górki :D Dzięki tobie , dzięki temu że jesteś sławna pomagasz innym jesteś za dobra dla nas XD Nick : Tiller45 nie mam cię w znaj ale liczę że jednak mnie dodasz :D To wszystko i jeszcze raz gz dla Gabrine ;)

Unknown pisze...

Gratulacje . :) I możesz mnie wziaść do filmu ? Mój login to Kama1023

Salem pisze...

Gratuluję! :D
Lenna

Malgosiaaa pisze...

Gratki :D Malgosiaaa

Skylar pisze...

Gratuluję zwyciężczyni ! Z całą pewnością zasłużyła. Mój login to :
MISS JASMINE

Milkaa pisze...

Wow... 1.000.000 sc... Duża suma :D Gratuluję zwyciężczyni ;*

Wikusia Love pisze...

Gratuluję zwyciężczyni ;) Mój nick : Zuziaa2013

Kruczeq pisze...

Gratuluję ! ;3 Nick : KatePrincess

Ever46 pisze...

Ever46

:)

Unknown pisze...

Gratuluję Gabrine, bardzo zasłużyłaś ;) ;* Mój nick na MSP: czakili28

paulina72 pisze...

Gratuluję Gabrine ! :'D Z tego co przeczytałam to widać, że zasłużyła, zdziwiłam trochę bo ją znam i mam ją w znajomych o; Mój login: paulina72

Unknown pisze...

Gratuluję , fajnie jak byś mnie dała do filmu! :) Baivea!

Unknown pisze...

Gratuluje Gabrine :) I mam nadzieje ze bedzie wiecej cudownych konkursow ^>^ A moj nick to : $PinkGirl$

Petparty888882 pisze...

GRATULACJE ;) MÓJ NICK TO: PETPARTY888882

Aleksandra 0510 pisze...

Chciałabym wystąpić w takim super filmie ;) To byłby zaszczyt . Aleksandra 0510

Anka pisze...

Alexandraxdlol

Unknown pisze...

Gratulacje ;D / Darkness<3<3<3

XxPorshiaXx pisze...

TEŻ CHCIAŁABYM W CZYMŚ WYSTĄPIĆ XD NICK XxPorshiaXx

LiziGrove ♥ pisze...

O ja bym bardzo chciała :) Jestem na MSP Lizi Grove mam 24 lvl i limit ;/

Unknown pisze...

Hej :)
Nazywam się na grze & Ani@ &
Myślę, że powinnaś mnie wziąść, ponieważ kiedyś mi to obiecałaś a jak zobaczyłam twój film mnie tam nie było.
Usunęłaś mnie ze znaj jak i każdego więc to nie problem.
Ale bardzo zawiodłam się, bo mnie tam nie było.
Jeśli będę w filmie to bardzo dziękuje.
Jeśli nie to będę startować w kolejnych konkursach na twojej stronce.
I gratuluję wygranej!
/Pozdrawiam, Ania.

Unknown pisze...

Ja też chciałabym mój nick na msp to wiktoria..!

Unknown pisze...

Hej byś mnie wzięła do filmu jestem twoją największą fanką Julitta12299

Unknown pisze...

Bardzo bym prosiła Dagalis

Hania Jj pisze...

Gratuleję ^.^ I zgłaszam się! MelodyPL

xhexagonx pisze...

Bardzo proszę, Mati197202 ;3

Unknown pisze...

Gratuluje :) Miłej zabawy Gabrine !! ;)
paula235

Anonimowy pisze...

Gratulacje ;) Zgłaszam się :) Siwa_03

Sleepwalking pisze...

Plis dodaj mnie do filmu login kik857

Unknown pisze...

anielcia2000 I_GRATULUJE :* <3

Unknown pisze...

Zgłaszam się na filmy *.* - Kamilka1D ;3 Pozderko <3 ;*

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do filmów ^.^ Login na MSP - korczaczka . O i jescze jedno , masz super filmy :D

Anonimowy pisze...

Ogarniesz ten chat to jest takie wnerwiające

Lolkidwa pisze...

Chce do filmu:)) lolkidwa jestem:]

Unknown pisze...

000maja000 (mam ok. 50 animek i dużo ciuchów)17 lv :)

Unknown pisze...

mój login:emoszkikondzioszki p.s nie sądzę że wybierzesz mnie ale warto spróbować :D

Ciekavva pisze...

Próbować zawsze warto. ^^
Mój nick: Ciekavva

Anonimowy pisze...

oliwia5308-mam dopiero 12 lv. ,ale może się załapię ;) Będę bardzo wdzięczna,naprawdę mi zależy na tym ,aby trochę zarobić,jak i ogólnie zagrać w twoim filmie ;* Nie mam cię w znajomych, ale licze na to ,że niedługo będę miała ;) Więc bardzo cię o to proszę ! ;3

lukey pisze...

Sspectra - :)

ch-illout pisze...

lama7 :) gratuluje zwycięzcy :D

Unknown pisze...

Jestem !pink!! . Bardzo chciałabym być twoją znajomą, chciałabym być też w twoim filmie, ale na razie na to nie zasługuję. Proszę, żebyś mnie przyjęła na początek do znajomych..

Klaryssa Rudzik pisze...

Gratuluję zwycięzcy! :D Ja dopiero zaczęłam, jakiś miesiąc temu i mam dopiero 11 level. Podobają mi się twoje filmy i też chciałabym robić takie świetne :). Serdecznie pozdrawiam! Klaryssa Rudzik

Apple♥Three pisze...

Mam do Cb prośbę... Jak już będziesz robić konkurs to błagam, nie losowanie! Ja nie mam w ogóle szczęścia, więc na 100% nic nie wygram :c

Aleksandra 0510 pisze...

Ja ! To byłby zaszczyt . Nawet nie wiesz jakbys mi pomogła w lvl <3 Aleksandra 0510

Ritave pisze...

Mg ja ? Nie mam dużo anim, ale mg być przechodniem C: Nick: wikax13xdd

Unknown pisze...

Mam wiele animek, i mi to wcześniej obiecałaś... Ale się zawiodłam. Nie chodzi o to, że jesteś mi to winna. Ale wierzę, że może będę to ja. na Msp & Ani@ &

... pisze...

Wiem, że na pewno nie wygram ale zgłaszam się :)

KinderQ

Unknown pisze...

muj nick: kinga@124

... pisze...

Ja mogłabym być narratorem czy coś ;)

KinderQ

... pisze...

Cofam ;-; Jak coś to zmieniam konto na Sybillea ;)

Julia pisze...

Bardzo cię proszę o role w filmie ;**
Słabo mi idzie w lvl :(((
Pozdrawiam :3 c:

nick : lolusia <333


te "<333" są razem z nickiem xD ^^

Aleksandra 0510 pisze...

Mój login to Aleksandra 0510 . Proszę o role w filmie ;) To byłby zaszczyt, nawet nie wiesz jakbyś mi pomogła w levelku :* Proszee <3

Unknown pisze...

Fajnie, że Gabrine wygrała! :)

Unknown pisze...

Mój login: basika1152003 Proszę o rolę w filmie. Myślę, że mam dużo ubrań i animacji ;) Pozdro ;) Mój blog: aquattapisze.blogspot.com Proszę zajżyj

Nielegalne pisze...

Mój Login to: Nielegalne . Pozdrawiam ;*

Kinia ** pisze...

Kinia<3> 15 lvl. <3

Anonimowy pisze...

Mój nick to JuliaKolodziej
http://msp-nasza-ojczyzna.blogspot.com/

Unknown pisze...

:D Ciekawie Się czyta twoje posty, rób ich więcej, bym moła miło spędzić czas :D
Jakby coś to na MSP jestem: konik mustang
Pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

Nick na MSP: rainbowdash16
MSP-oczami-rainbow.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Mam pomysł...moze to konto to będzie chłopak?! czemu nie? xD
duzo chłopaków odwiedza twojego bloga ;)
pozdr. Lukaszgiga

ch-illout pisze...

Mój nick na msp : lama7
Pozdrawiam :D

kotki pisze...

Kiedy nowy konkurs?

Unknown pisze...

Hej bardzo chciałabym wziąć udział w twoim filmie . Byłabym bardzo wdzięczna mój login too :
Karmeeeleek

Anonimowy pisze...

Hej! Wiem, że to chamskie i niekoniecznie na temat posta, ale zajrzysz na mojego bloga?

msp-klara.blogspot.com

Z góry dziękuję i pozdrawiam :D

Unknown pisze...

Bardzo bym chciała być w twoim filmie :3 mój nick to gabi990088 :)

Anonimowy pisze...

Ja proszę :c ♥ Z góry dziękuję <3 Nick : Nikokola

Unknown pisze...

♥ Marzenie moje to w twoim filmie być o kochana Arli ! :) ♥ Nick: puke a rainbow

Anonimowy pisze...

Zrób też jakieś konto dla chłopaka, bo wiesz... Ja też jestem twoim fanem i staram się wygrać jakiś konkurs, tylko że to jest bez sensu, bo wszystkie są dla dziewczyn. Więc jeśli mogę Cię prosić Arli, abyś zrobiła jakieś dla chłopaka i do tego konkurs...

Ewmonic pisze...

Byłabym bardzo uradowana gdybym mogła wziąć udział w twoim filmie.
Mój nick na MSP to Poziomkowa Psotka. Pozdrawiam ♥

zαкσ¢нαηα pisze...

Jak bym mogła to proszę o rolę :3 mili123456789
Byłabym bardzo wdzięczna.
No i czekam na kolejne posty. : D

martina2938 pisze...

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś dodała mnie do chociaż jednego filmu :) Mam sporo animek i dużo ubrań, moje konto nazywa się martina2938

Unknown pisze...

Cześć Arli :) Mam ok. 200 animacji i to byłby dla mnie zaszczyt wystąpić w twoim filmie, one są świetne! Czekam ciwrpliwie na następne posty i kolejne filmy :) Dance Jessica

Unknown pisze...

I oczywiście gratulujé zwyciężczyni konkursu!:)

Kamila i Kuba pisze...

emilka666

Nie będę błagać, ale byłoby to dla mnie spora pomoc, z racji tego, że zbieram na 25 level ;3

Unknown pisze...

Czy (jeśli tylko chcesz) mogłabym wystąpić w twoim filmie? Oczywiście może być to też sek a login podam Ci na xacie na priv.


Pozdro F.E

Anika pisze...

Mam pytanie czy mogła bym wystąpić w jakim koliek filmie? Nawet w seku? Na MSP nazywam się cattac :)

Unknown pisze...

Heej! Byłoby mi bardzo miło gdybyś wzięła mnie do kilku seków lub filmów. :) Na MSP nazywam się Julia6550 ♥ ☺

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Byłoby super jakby mi się udało:DD
~!Emciaaa!

Unknown pisze...

Chciałabym wygrać bo nie mam dużo starcoins i jakiegoś super levela mam 23 level i chciałabym bardzo wygrać... może niektórzy myślą ,że wybżedza, , ale nie sądze . Mój nick to $Emo Laska$ 507 Tylko proszę aby ci co mają mniejszy level niż 16 aby mnie nie zapraszali :)

xyz pisze...

Bardzo chciałabym być w twoim filmie :D Mój login to: Korneliasasa

Unknown pisze...









Było by cudnie gdybym była w filmie.









WIERNA FANKA~ carrera gt!!

Unknown pisze...

Gdybym miała te konto dała bym Arli Całą listę życzeń baardzo proszę cię o konto

Unknown pisze...

Ja mam dopiero 16 lvl,Nikt mnie nie lubi. Bardzo cię proszę

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 205   Nowsze› Najnowsze»

Obserwatorzy

Administratorka

Wyświetleń strony: